loading...
دلتا
رامین بازدید : 192 پنجشنبه 1395/02/30 نظرات (0)

آموزش دریافت جم رایگان برای بازی کلش

تنها روش برای بدست اوردن جم , خرید جم (به صورت رایگان , توسط این اموزشی که میخوام بدم ) هست و هیچ روش هکی در زمینه بازی کلش اف کلن وجود نداره و چونکه برنامه نویس های این بازی از سرور امنیتی و بانک اطلاعاتی قوی استفاده میکنن پس این اموزش یکم طولانیه ولی شدنیه و من الان یک ماهه که بازیو شروع کردم الان لولم ۷۰ ( Level ) و کسایی که این بازیو انجام میدن میدونن غیر ممکنه

من الان با ۵ تا کارگر دارم لول اپ میکنم بخاطر همین هست که سریع لولم رفته بالا . لازم به ذکره که من ۵ تا کارگرمو با همین اموزش بدست اوردم و یعنی رایگان جم خریدم و جم هامو بابت خرید کارگر دادم

پس عجله کنید همین الان آموزش رو تهیه کنید با نازل ترین قیمت و لول خودتونو افزایش بدید

 

بعد از پرداخت فقط 2 هزار تومان که با تمام کارت های عضو شتاب می توانید انجام دهید لینک دانلود برایتان فعال می شود یک نسخه هم به ایمیلی که وارد می کنید ارسال می شود ضمنا وارد کردن ایمیل و شماره موبایل برای خرید اختیاری است

این آموزش با فرمت pdf است که در فایل زیپ قرار دارد و حجمش 12 مگابایت است

 

اطلاعات بیشتر و دانلود فایل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آموزش و دانلود منابع علمی و آموزشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 90
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 1,419
  • بازدید سال : 6,163
  • بازدید کلی : 71,481
  • کدهای اختصاصی
    شمارنده